niedziela, 3 kwietnia 2016

05. Each day is dri­ve through his­to­ry [11-13]



Hejka!

[ Czytaj notkę do końca! ]
Wracam po dość długiej przerwie za co bardzo przepraszam :( Ale za to mam dla was trzy zwiastuny! Nie przedłużając zapraszam do oglądania ;)

11. Zwiastun wolny


Robiłam go już jakiś czas temu. Nie jest zły, ale czegoś mu brakuje. Z tego co wiem to niedługo ma powstać ekranizacja "Szukając Alaski", więc postanowiłam stworzyć swoją wizję. Z tego, czego jestem dumna to z obsady, bo Kaya i Dylan do tej roli pasują świetnie!

12. Zwiastun prywatny



Kiedyś pisałam swoje opowiadanie i wymarzyłam sobie zwiastun. Zanim powstał ten film miałam mnóstwo problemów technicznych, nie wiem czemu nie chciał się zapisać. I po kolejnej próbie uznałam, że nie jest takie jak sobie wyobrażałam, ale trudno nie miałam już do niego siły.

13. Zwiastun wolny


Z tego jestem dumna! Naprawdę, chyba nie zrobiłam jeszcze czegoś tak fajnego. Praca była łatwa i przyjemna. Zaczęło się od tego, że znalazłam tę piosenkę i okazało  się, że Josh zagrał w jej teledysku. Teledysk przypominał mi trochę historię Peety i Katniss i tak powstał mój filmik.

Przyjmuje zamówienia! 

I jeszcze jedna informacja. Jak pewnie wiecie Liszka Malfoy odeszła że zwiastunowni. Dlatego szukam kogoś do pomocy. Jeśli chcesz dołączyć do zwiastunowni zostaw w komentarzu jakiś kontakt ;)

4 komentarze:

  1. Łał, ale fajny blog! Taki inny od wszystkich :* bardzo mi sie podoba! Świetny wpis! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, chciałbym Cię powiadomić o nominacji Twojej zwiastunowni do LBA :)

    Szczegóły u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zamówienie
    1. Slytherin
    2. Karolina K.
    3. michaeljackson-innahistoria.blogspot.com
    4. Michael Jackson zmaga się z ogromną samotnością, a co za tym idzie także depresją. Nie ma nikogo komu mógłby zaufać. Ale pewnego dnia wszystko zmienia się całkowicie. Podczas wieczornego spaceru spotyka pewną tajemniczą dziewczynę, której po bliższym zapoznaniu, oferuje pomoc. Cassandra, mimo swoich uprzedzeń do takich propozycji, zaufa Królowi Popu. Przez znajomość z dziewczyną Michael będzie musiał dokonać wielu ważnych życiowych decyzji.
    5. Osoby: Michael Jackson i Emma Watson (w poszczególnych momentach Kristina Pimenova). Napisy: "Kiedy spotykają się dwa odmienne świaity". Do muzyki mam link.
    6. Mogę na priv? Bo strasznie dużo tego.
    7. GG: 59088448

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamówienie przyjęte :) o szczegóły zapytam na gg

      Usuń