poniedziałek, 1 lutego 2016

01. Teen Wolf




Witajcie w pierwszej notce :D 
Na początek powinnam się przywitać. Jestem Weronika i chyba na razie tyle wystarczy :) Na tym blogu, będziecie mogli zamawiać, lub pobierać zwiastuny. Polecam od razu zapoznać się z regulaminem i wzorem zamówienia. Warto też zaobserwować blog.Jeśli macie jakieś pytania, piszecie w komentarzach.
             
                                 1. Zwiastun wolny



Zwiastun nie jest wspaniały, ale może komuś się spodoba. Świetnie przy nim się bawiłam. Ostatnio mam bzika na punkcie Teen Wolf, a piosenka wydaje mi się całkiem niezłym połączeniem do tego zwiastunu. 


Pozdrawiam 
weRONika 


PRZYJMUJĘ ZAMÓWIENIA!




9 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się filmik! Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny film :) Gratuluję Ci talentu

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow
    Przywędrowałam tu z fecebooka i no...
    Niespodziewałam się.
    ŚWIETNY ZWIASTUN !!!
    Nie zdradza za dużo, dobrze dobrane sceny, akcja,zachowana spójność muzyka dobrana idealnie.
    Nic dodać nic ująć.
    A i intro tajne.
    Mogę tylko życzyć weny.
    A jeśli chodzi o następny zwiastun, to może Niezgodna ?
    Myśle , że nie będzie dużego problemu.
    POZDRAWIAM !

    OdpowiedzUsuń
  4. Ulala, naprawdę świetny zwiastun!!
    Oby tak dalej, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. Slytherin (mam nadzieję, że nie ulegnie zmianie w chwilę pisania tego :P
    2. Rhy Dian - Karol
    3. http://ukryty-aniol.blogspot.com
    4. Typowy blurb bloga figuruje na samym blogu - tutaj umieszczę streszczenia bloga, ponieważ tamten nie oddaje historii - cytat.
    Więc: Cory (nie Corey) to chłopak pochodzący z domu dziecka. Wychowuje się w rodzinie zastępczej Anderson, w towarzystwie brata Jessego i siostry Kaliyah. (Póki co motywów adopcji nie mogę podać - to część historii, która jeszcze się nie pojawiła - wybacz :P). Ma oddanych przyjaciół - Brittany i Stephena.
    Wkrótce w California City High School zaczyna naukę nowa uczennica - Emma Jensen, która po całości kradnie serce Cory'ego.

    Mam nadzieję, że tyle wystarczy! :) Informacje dodatkowe: Akcja: Grudzień 2015. Miejsce akcji: California City, Kalifornia, USA.

    5. Opis zamówienia... Hmm. No więc zamawiam na próbę, jestem bardzo ciekawy jak Twoimi oczami wyszłaby ta historia, a dodatkowo jest to reklama zarówno dla Ciebie, jak i dla mnie.
    Powiem Ci szczerze, że jedyne, kogo mam z ''obsady'', to Emmę - Acacia Clark. Postacie w moim opowiadaniu to nie sławne osoby, więc ciężko znaleźć z nimi materiały.. :( Cory'ego w sumie może grać nawet Dylan O'Brien czy Colton Haynes - jestem otwarty na propozycję w razie czego :)
    6. Kilka gifów prosto z opowiadania:
    http://imgur.com/azqXOsa
    http://imgur.com/6WabHOp
    http://imgur.com/vjBX4op
    http://imgur.com/WPAk1hw
    7. ridyan533@gmail.com

    Nigdy nie składałem takiego zamówienia, więc w razie wątpliwości pisz mail! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Skomentowałam zwiastuny Rozalii, więc o Twoim też się wypowiem.
    - Przede wszystkim w oczy rzuca się to, że zwiastun jest wykonany z gifów, a nie da się uzyskać z tego dobrego efektu. Szczególnie w wypadku, gdy filmik jest tak długi.
    - W tle słychać głosy postaci, które brzmią jak jakieś niewyraźne pomruki. To daje słaby efekt. Najlepiej zupełnie je wyłączyć, jeśli nie chcesz, żeby było je słychać.
    - No i ogółem zwiastun wygląda jak streszczenie serialu. Napakowałaś tam za dużo wszystkiego. Lepiej skup się jednym wątku i to właśnie o nim zrób filmik. :)
    Nie traktuj tego jako hejt, bo nie o to mi chodzi. Jest to raczej mały zestaw rad, które, mam nadzieję, weźmiesz sobie do serca.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń