środa, 10 lutego 2016

03. Bring me to love


Siemka!
Dziś mam dla was dwa zwiastuny. W tym moje pierwsze zamówienie! Będzie mi miło, jeśli wyrazicie swoją opinię na temat moich "wypocin". Czekam na rady i uwagi.

5. Zamówienie dla Rhy Dian



Kiedy dostałam zamówienie, pomyślałam, że to będzie ciekawe wyzwanie, ale kompletnie nie wiedziałam jak się do niego zabrać. Szczerze mówiąc próbowałam go wykonać trzy razy, przyczym pierwsza próba okazała się totalną klęską, a za drugim razem, kiedy miałam gotowy film, usunął się... Jak to się mówi, do trzech razy sztuka. Mimo, że robiłam go o pierwszej w nocy, wyszedł całkiem fajnie.



6. Zwiastun wolny 


Ten zwiastun robiłam już miesiąc temu, nie jest idealny, ale mam do niego sentyment. Muzyka mi się w pasowała, więc nie było kłopotu. 



Zapraszam do odwiedzenia bloga Angel Undercover. Dziękujemy też za miłe słowa i reklamę ;) 


Przyjmuję zamówienia!

7 komentarzy:

  1. Pierwszy jest przede wszystkim zbyt długi. Moim zdaniem dobry zwiastun powinien mieć max 1:30 min. Kiedy jest dłuższy, nie mam ochoty go oglądać i zwykle wyłączam jeszcze przed końcem. Chyba, że jest piekielnie ciekawy.
    Polecam ci też robić zwiastuny z filmików, a nie gifów. W tym przypadku dały naprawdę nieciekawy efekt. W niektórym momentach zwyczajnie się ze sobą nie kleją.
    Poza tym, musisz poćwiczyć nad przejściami. Szczególnie te z białym światłem wyglądają nieciekawie.

    Drugi jest za to znacznie lepszy. Długość jest całkiem fajna. Jedyne do czego się przyczepię to to, że niektóre sceny tak okropnie przechodzą w kolejne... Wygląda to tak, jakby co jakiś czas zacinał mi się odtwarzacz i odcinał się na kolejnej scenie. Ale ogółem jest znacznie lepszy niż poprzedni. :)

    Jak mówiłam wyżej, mniej gifów, więcej filmików, a wtedy to już prosta droga do perfekcji. :>

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje za wszystkie rady :) Na pewno poćwiczę z przejściami, a co do gifów, to nie użyłam ich w zwiastunach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Drugi skradł całkowicie skradł moje serduszko! ;** Jest naprawdę fajny. :) Heh! Pierwszy, hmmm, poprę koleżankę z góry z długością filmiku, ale nie martw się przy mojej notce w tym temacie będzie najwięcej hejtów. :D Ogółem dużo weny ;33

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja z kolei nie zgodzę się w pewnym stopniu z Nevą. Zaznaczam, że nie z tego powodu, że zwiastun dotyczy mojego bloga.
    GIFy nie zostały tutaj użyte, byłoby to mocno widoczne. Długość filmiku jest ściśle zależna od treści, której dotyczy. Jeśli chodzi o ''przejścia z jasnym światłem'' to jest to funkcja przejścia typu rozjaśnienie i fakt, mogą być użyte użyte inne, ale zależy w jakiej sytuacji. Sam fakt nasuwa się tutaj, że cały zwiastun ma formę jakby wspomnień ew. spojrzenia na sytuację przez narratora trzecioosobowego. "Przejścia z białym światłem'' możesz spotkać głównie w retrospekcjach - zwróć na to uwagę oglądając jakiś np. serial ;)
    Ogółem to skoro poddałaś się w połowie czy coś w tym stylu to zrozumiałe, tematyka bloga to romans, więc ciężko tutaj o galopującą akcję, co by wyjaśniało bardziej pozytywną reakcję na drugi zwiastun - zapewne pierwszy za wolny i tyle? :)
    Bezstronnie podsumowując: mi zwiastun się podoba, ale oczywiście co kto lubi :)
    Co do drugiego to Neva ma rację z częścią o przejściach :) Poza tym zwiastun jest świetny :)
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zwiastun super, ale meczy mnie pytanie: robisz zwiastuny blogów? xD

    *japonskigeodeta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń