środa, 3 lutego 2016

02.Hunger games,Harry Potter

Witam serdecznie! :) To druga notka hah! Tym razem inna osóbka xD Ja nazywam się Rozalia i to tyle jeśli chodzi o przedstawiane się :D







2.WOLNY


Pracowałam nad nim dwa dni i mam nadzieję, że się wam spodoba. :D Taka wariacja kolorków. Heh! ^^

3.WOLNY


Bardzo podoba mi się tu piosenka. :) Co do Rozalii Malfoy - to też ja xD. Ten filmik sprawił mi dużo radości mam nadzieję, że i Wam sprawi! :***

4.WOLNY 


Tutaj mamy moją ukochaną parę! :) Tutaj tylko gify. :D Mam nadzieję, że się podoba! :333


Kończę już i do następnego! :*

PRZYJMUJĘ DWA ZAMÓWIENIA!!!


Pozdrawiam,
Liszka Malfoy. 
 

19 komentarzy:

  1. Ale super *-* jesteś niesamowita czekam na kolejne :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super 😍😍😍 i te igrzyska 💎

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne :D jesteś wspaniała czekam na kolejne <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Obiecałam, że skomentuję ,więc jestem.
    1 - Nie podoba mi się ta piosenka, ale ja mam dość specyficzny gust. Ogółem zwiastun jest całkiem okej, choć brakuje mi akcji i te koloryzacje trochę popsuły efekt. :c
    2 - Genialny, niesamowity, kocham go! Po początku myślałam, że będzie nudny, ale zrobiłam spokojne wprowadzenie do dość dynamicznej kontynuacji. Cudownie ci to wyszło. No i całość bardzo ładnie komponuje się z piosenką za co ogromny plus. :)
    3 - Eeeehhh, gify. Mówimy im wielkie nie.
    Pozdrawiam! Więcej zwiastunów z filmików, bo wyszły ci fenomenalnie. :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah! Dziękuję :*** Zapamiętam to o gifach, ale następna notka będzie je miała, bo nie będę ściągała sobie bajki heh! Pozdrawiam! :***

      Usuń
  6. 1. Hasło - Slytherin
    2. Nika
    3. http://leaving-fanficion.blogspot.com/
    4. Opowiadanie fan fiction o dziewczynie chorej na raka. W opowiadaniu jest pokazana jej historia i walka.
    5. Opis zamówienia - kto ma zagrać dane osoby, napisy, muzyka.
    6. Materiałów niestety nie mam ale :
    piosenka: so cold(wpisz na yt pierwsza wyskoczy)
    główna bohaterka to Jenna mcdoweel z zespołu Tonight Alive jako jenna. Chciałabym, by pojawiły się cytaty z prologu.
    7. monisia981@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ps. wykonujecie zwiastuny kanałów na yt. Jeśli tak, to wykonalibyście?

      Usuń
    2. Przyjmuję ;) Na czym polegałby taki zwiastun? Jeśli byłabym na siłach go wykonać to jasne ;)

      Usuń
    3. Na krótkiej promocji kanału związanego z gotowaniem, filmikami,l różni tematycznymi diy i charytatywnoscia . Musiałby na pewno byc tam tytul dreams lifestyle

      Usuń
    4. Wiesz co? Złóż zamówienie i jeśli będę w stanie je wykonać to przyjmę. A i tak przy okazji to trochę trudnawy będzie ten pierwszy zwiastun, ponieważ na gifach cały czas Jenna się uśmiecha, więc pościągam teledyski. Hah!

      Usuń
    5. rozumiem :) I dziękuje,że się tego podjełąś, już składam kolejne zamówienie :)

      Usuń
    6. W takim razie czekam :)

      Usuń
  7. Uwielbiam oglądać takie sklejki! :)
    Wszystko w sumie supi i całość mi się podobała (obejrzałam tylko te z HP, ale ze mnie rebel) ale, jak dla mnie, jakaś inna piosenka oprócz Wrecking Ball pasowałaby bardziej.
    Pozdrawiam i czekam na więcej! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzisiaj około 16-stej dostałem zwiastun do Angel Undercover... CUDO! Dziękuję! Blog na pewno będzie bardziej rozpoznawalny! :)
    Na Angel Undercover już pojawił się post z promocją Waszego bloga i podziękowaniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh podziękowania nie do mnie tylko do Weroniki ;) Post czytałam i bardzo dziękuję za reklamę. :)) Nasza Werka sama by sobie spokojnie tu poradziła i beze mnie :) Też sądzę, że z czasem będzie bardziej rozpoznawalny!:) Hah dziękuję w imieniu załogi. :**

      Usuń
    2. To przyjemność dla mnie :)
      Jeszcze zapomniałem o najważniejszym, a mianowicie skomentowaniu zwiastunów! :)
      1 - Piosenkę Melanie Martinez poznałem dopiero po przesłuchaniu jej Nightcore. Świetnie dobrana w tej sytuacji :) Na początku nie wiedziałem o co chodzi z tymi kolorami, ale na szczęście okazało się, że wzrok mi nie siada więc po przeczytaniu notki obejrzałem jeszcze raz i wczułem się XD Wyszło suuper :)
      2 - Mój idol Dumbledore! świetnie dodane urywki, naprawdę!
      3 - bardzo urzekło mnie to, że w momencie przejścia piosenki w... to chyba refren, filmik nabiera tempa co daje naprawdę świetny efekt :)
      Powodzenia!

      Usuń
    3. Te kolory wszystkim dają siwe znaki xD To następna notka będzie będzie nazywać się tęczą xDD Dziękuję za miły komentarz. Zaczynam dzięki Tobie wierzyć, że wasza płeć może być jeszcze normalna ( bez obrazy). ;D Trzymam się tego przekonania od dłuugiego czasu, więc brawo. xD
      Dziękuje i pozdrawiam! :)

      Usuń